ENG New site

Advanced search

[ New messages · Forum rules · Members ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Controls are weird?
K1NGKAOZDate: Saturday, 11.04.2015, 20:34 | Message # 1
Observer
Group: Newbies
United States
Status: Offline
Hello everyone, i'm new to the fourms so please don't bite :p, anyways my controls are really messed up and when i try to go forward with the W key it rises me up (but it still goes forward?) in another direction rather then what i am aiming at, it's really hard to explain but its really frustrating, i've also reset all controls to default and that still doesn't work, i've restarted the entire game and the same issue persists.

BambusmanDate: Sunday, 12.04.2015, 11:19 | Message # 2
Pioneer
Group: SE team
Germany
try to center an object then move again.

SpaceEngineerDate: Sunday, 12.04.2015, 11:55 | Message # 3
Author of Space Engine
Group: Administrators
Russian Federation
K1NGKAOZ, looks like a bug with controls after usage of the tracking key ('T'). Press Shift-F on some object - this must help.

xabykenseiDate: Saturday, 25.04.2015, 23:06 | Message # 4
Observer
Pirate
bonjours a tous, moi j'ai un problème avec la configuration de mon joystick saitek X52 et mon pro flight rudder pedals...certaine touche ne veule pas s' activer pendant le paramétrage et les touches paramétrer avec succès ne réagisse pas comme je les ais paramétrer une fois dans le simulateur...ce n'ai pas un probleme avec mon saitek puisqu'il est neuf et je l'utilise sur d'autre jeu et cela fonctionne très bien.merci pour vos réponse.

Added (17.04.2015, 00:58)
---------------------------------------------
Bonjours has all, me I my pro have a problem with the configuration of my joystick saitek X52 and flight rudder pedals certain touch not veule not ' to activate during the configuration and the touches to parametrize successfully do not react as I ais to parametrize once in the simulator have no it a problem with my saitek because he(it) is new and I use him(it) on other game(set,play) and it works very bien.merci for your answer.

Added (25.04.2015, 23:06)
---------------------------------------------
???

lhommealenversDate: Tuesday, 28.04.2015, 09:13 | Message # 5
Observer
Group: Users
France
Quote xabykensei ()
bonjours a tous, moi j'ai un problème avec la configuration de mon joystick saitek X52 et mon pro flight rudder pedals...certaine touche ne veule pas s' activer pendant le paramétrage et les touches paramétrer avec succès ne réagisse pas comme je les ais paramétrer une fois dans le simulateur...ce n'ai pas un probleme avec mon saitek puisqu'il est neuf et je l'utilise sur d'autre jeu et cela fonctionne très bien.merci pour vos réponse.

Helping a fellow French to translate their message... And offering them a temporary solution with Joy2Key.

Hi everyone,

I have a problem with configuring my Saitek X52 joystick with Pro Flight Rudder Pedals. Some of the keys on the joystick won't activate during setup, and the keys that were responding during setup don't react as expected once in the simulation. The joystick itself is brand new and works perfectly in other games... Thank you in advace for your answers.

J'ai une solution pour toi, qui peut probablement aider à utiliser ton joystick temporairement, le temps que le développeur résolve le problème. Il existe un logiciel qui s'appelle Joy2Key, qui assigne une touche du clavier à chaque contrôle de ton joystick, et qui permettra de faire le pont entre le joystick et le simulateur. Je crois que le logiciel est en anglais mais il est plutôt simple d'utilisation...

xabykenseiDate: Saturday, 02.05.2015, 02:15 | Message # 6
Observer
Pirate
merci beaucoup, je vais essayer ca...et merci de m'avoir repondu...mdrt

• Page 1 of 1
  • 1
Search: