using System; using System.Collections.Generic; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { List FirstNames = new List() // Prefijo de Estrella { "Nova", "Alhpa", "Delta", "Omega", "Beta", "Gamma", "Sigma", "Eta", "Rho", "Zeta", "Omicron", "Tau" }; List LastNamesA = new List() // Nombres de Estrellas { "Ahiona", "Almata", "Palas", "Orion", "Ashe", "Fiora", "Alsyne", "Hermione", "Antares", "Boloi", "Isis", "Atenea", "Minerva", "Afrodita", "Venus", "Alora", "Vestula", "Oceloth", "Elena", "Elaris", // 20 "Diana", "Artemisa", "Centauri", "Maya", "Arya", "Sansa", "Caitelyn", "Unun", "Doriath", "Ifigenia", // 30 "Oslo", "Vaagrael", "Draneerys", "Ra", "Azsharine", "Azsharina", "Agripina", "Fabia", "Lucrecia", "Cersei", // 40 "Cornelia", "Rita", "Abrahel", "Astaroth", "Azrael", "Vaal", "Cronos", "Hades", "Loki", "Ignidon" // 50 }; List LastNamesB = new List() // Titulos de Estrellas { "I", "II", "III", "IV", "V", "VI", "VII", "VIII", "IX", "X", "XI", "XII" }; List LastNamesC = new List() // Faccion { "/ Kront", "/ Kront", "/ Kront", "/ Kront", "/ Kront", // Kront 5 "/ Tichondrianos", "/ Tichondrianos", "/ Tichondrianos", // Tichondrianos 3 . 8 "/ Aniron", "/ Aniron", "/ Aniron", // 3 . 11 "/ Imperium", "/ Imperium", "/ Imperium", "/ Imperium", // 4 . 15 "/ Astarte", "/ Astarte", "/ Astarte", // 3 . 18 "/ C. de Sargeras", // 1 . 19 "/ Eldars", "/ Eldars", "/ Eldars", "/ Eldars", // 4 . 23 "/ Xel就aga", "/ Xel就aga", "/ Xel就aga", "/ Xel就aga", "/ Xel就aga", "/ Xel就aga", // 6 . 29 "/ Hutts", // 1 . 30 "/ IM", // 1 . 31 "/ T. Orcas", "/ T. Orcas", // 2 . 33 "/ I. del Sith", "/ I. del Sith", "/ I. del Sith", "/ I. del Sith", "/ I. del Sith", // 5 . 37 "/ KBH", "/ KBH", // 2 . 39 "/ Orden Yedi", "/ Orden Yedi", "/ Orden Yedi", // 3 . 42 "/ Aliens", "/ Aliens", "/ Aliens", "/ Aliens", "/ Aliens", "/ Aliens", // 6 . 48 "3", "4", "5", "6", "7", "8", "9", "10", "11", "12" }; var permutations = new List>(); List generatedNames = new List(); Random random = new Random(); int a, b, c, d; //We want to generate 500 names. while (permutations.Count < 5000) { a = random.Next(0, FirstNames.Count); b = random.Next(0, 50); c = random.Next(0, FirstNames.Count); d = random.Next(0, 48); Tuple tuple = new Tuple(a, b, c, d); if (!permutations.Contains(tuple)) { permutations.Add(tuple); } } foreach (var tuple in permutations) { generatedNames.Add(string.Format("{0} {1} {2} {3}", FirstNames[tuple.Item1], LastNamesA[tuple.Item2], LastNamesB[tuple.Item3], LastNamesC[tuple.Item4]) ); } foreach (var n in generatedNames) { Console.WriteLine(n); } Console.Read(); } } }